Het café

Bal du Masque

GroeneFee (08/11/06 om 15:05:58):

Voor de liefhebbers van flamboyante gothic parties bevelen we aan: www.baldumasque.nl, voor de zevende keer georganiseerd op 26 augustus 2006. Reserveren wordt aangeraden.

 

Helfrich (12/04/06 om 16:54:17):

Met fik en alles:

 

lezArts_du_Soleil (12/04/06 om 21:15:29):

Ziet er niet slecht uit. Ik heb het dan niet over de absinth.

 

sixela (12/05/06 om 02:12:51):

Tja, de gustibus etc. - sommige zaken zijn gewoon te erg om gecompenseerd te worden door wat de engelsen "redeeming features" noemen.

Vrouwen met de geur van geflambeerde Hill's in de mond? Als je daarvan houdt, moeten ze dan niet ook in bont gekleed en dominerend zijn?

 

Helfrich (12/05/06 om 17:14:52):

Ik had het er niet lang geleden over met een bekende absinthandelaar uit Heidelberg die de subcultuur van binnen uit goed kent. Hij suggereerde dat tinnef er zo populair is juist omdat het ranzig en - als het even kan - toxisch smaakt. En het flamberen hoort er dan bij, natuurlijk.

Maar inderdaad, "absinth" als kinky drankje, met meesteressen in griezelkledij die afgefakkelde Hill's uitasemen... Interessant marketingconcept.

 

lezArts_du_Soleil (12/05/06 om 20:15:47):

Goed idee Serge, in latex string op en nieuw etiket van Helfrich.

Wordt het misschien een populair vrouwendrankje. Moet je wel even photoshoppen ,denk ik.

 

sixela (12/05/06 om 21:27:11):

Helfrich schreef:


Maar inderdaad, "absinth" als kinky drankje, met meesteressen in griezelkledij die afgefakkelde Hill's uitasemen... Interessant marketingconcept.


En nu we de markt voor masochisten hebben gedekt: King of Spirits Gold kunnen we nog kwijt aan de
coprofagen.

 

Helfrich (12/05/06 om 22:19:56):

Dan bevorder ik in Nederland Hafid Bouazza van Dichtend Knuffelmarokkaan tot Coprofaag des Vaderlands. En laat die Wilders daar maar eens iets tegen inbrengen.

 

Het café